Zwroty i wymiany

ZAKUPIONY WYRÓB MOŻNA ZWRÓCIĆ W CIĄGU 30 DNI

Zakupioną biżuterię w naszym Sklepie z Obrączkami ObraczkaSlubna.pl można zwrócić w ciągu 30 dni jeżeli nie posiada żadnych znamion noszenia, uszkodzeń mechanicznych oraz ma nie zerwaną metkę firmową. (UWAGA: obrączki ślubne oraz wyroby grawerowane na specjalne zamówienie nie podlegają zwrotowi ustawa z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 o ochronie praw konsumentów). Zwrócony towar należy przysłać z otrzymanym paragonem lub fakturą. Natomiast przy zwrocie biżuterii z brylantami dany wyrób będzie sprawdzany przez naszego rzeczoznawcę. Gwarantujemy zwrot pieniędzy za wyrób jeśli spełnia powyższe wymogi. Kwotę zwracamy przekazem pocztowym lub przelewem na konto. Koszt odesłania towaru przez klienta nie podlega zwrotowi. W przypadku wystąpienia wady produkcyjnej reklamacja zostanie uwzględniona i wyrób będzie naprawiony lub wymieniony na inny. Przed dokonaniem wysyłki, zamówienie i adres wysyłkowy weryfikowane będą telefonicznie i pocztą elektroniczną. Jeśli przesyłka budzi Wasze obawy o kompletność zawartości (np. posiada uszkodzenia) możecie odmówić jej odbioru. W takim przypadku możecie także ją odebrać, dokonując sprawdzenia zgodności z załączonym dokumentem w obecności doręczyciela. Dokumentem przesyłki jest faktura lub paragon fiskalny.

Wyroby sprzedawane w naszym sklepie internetowym są objęte 24 miesięczną gwarancją, a na diamenty dajemy wieczną gwarancję.

Usługa zmiany rozmiaru pierścionka w przypadku pomyłki przy składaniu zamówienia lub błędnego mierzenia jest bezpłatna w ciągu 30 dni. Po tym okresie, oraz wyrobów grawerowanych koszt wynosi 25 zł.
W przypadku obrączek prosimy o tel.
446327343 lub e-mail: sklep@obraczka-slubna.pl

*UWAGA: obrączki z kamieniami - przy zmianie rozmiaru pobierana jest dodatkowa opłata uzgadniana z klientem w zależności od wzoru.

Odpowiedzialność sprzedawcy i sposób reklamacji na towary zakupione w naszym sklepie reguluje Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz przepisy Kodeksu Cywilnego w przypadku obrotu gospodarczego.

Z tytułu przepisów konsumenckich sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową przez okres 24 miesięcy od daty zakupu, a z tytułu rękojmii (Kodeks Cywilny) przez okres 12 miesięcy.
Ponadto towar może być objęty gwarancją producenta, która jest jego dobrowolnym zobowiązaniem do usuwania wad towaru w określonym czasie.
Należy zaznaczyć, że odpowiedzialność sprzedawcy nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych czy naturalnego zużycia towaru.
Kupujący towar w sklepie internetowym (sprzedaż na odległość) ma prawo zwrócić zakupiony towar bez podawania przyczyny w ciągu 30 dni od daty zakupu na zasadach szerzej przedstawionych w
Regulaminie Sklepu.
Podstawą do realizacji uprawnień w zakresie reklamacji i zwrotu towarów jest dowód zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura) a w przypadku gwarancji także karta gwarancyjna producenta.
Paragon lub fakturę należy zachować na wypadek ewentualnych zwrotów lub reklamacji. 
Ewentualnie zwroty i wymiany towaru prosimy przekazywać na załączonym formularzu w formacie PDF:     
                                                                                                                                                                                                                                                                                      

 

Formularz kontaktowy

Imię i nazwisko:
E-mail:
Treść:

Przesyłki proszę wysyłać na adres:

BiŻUTERiA 
ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 26
97-400 Bełchatów